Genoptræning og Rehabilitering i smukke omgivelser på Vejlefjord

Genoptræningen og Rehabiliteringen tilrettelægges altid med udgangspunkt i dit aktuelle funktionsniveau. Vi finder inspiration i dine interesser fra før skaden indtraf og inddrager dette i vores intervention for netop at skabe meningsfuldhed i træningen. Moderne redskaber baseret på den nyeste teknologi og den omkringliggende natur indgår så vidt muligt i rehabiliteringsforløbet.

Læs mere

Løn-konsulent


Er du en faglig stærk løn-konsulent der brænder for en selvstændig stilling indenfor lønområdet, og som samtidigt gerne vil arbejde på en af Danmarks smukkest beliggende arbejdspladser? Så er denne stilling lige dig.

ECIT søger på vegne af Vejlefjord Rehabilitering A/S en løn-konsulent med solid erfaring i hele lønprocessen fra dannelse af løngrundlag til lønudbetaling, afstemninger m.v. ud fra en række forskellige overenskomster.

Vejlefjord Rehabilitering A/S er et privat specialiseret reha­biliteringstilbud for børn, unge og voksne. Der arbejdes helhedsorienteret og tværfagligt indenfor især neuro-rehabilitering. Det er en virksomhed med solid økonomisk vækst, hvor der er et uformelt arbejdsklima med dygtige og engagerede kolleger.

Der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor fagligheden er i højsædet, patienten og samarbejdspartnere er i centrum, og hver enkelt medarbejder bidrager til at styrke den faglige udvikling gennem refleksion over egen praksis. Det er en multifaglig organisation med både funktionærer og timelønnede samt medarbejdere på overenskomst. Der er et godt og tæt samarbejde med høj faglighed og en god og humoristisk omgangstone.

Vejlefjord Rehabilitering A/S har hovedkontor i de smukkeste omgivelser med udsigt udover Vejle Fjord.

Bliv en del af et velfungerende team

Med reference til koncernøkonomichefen og i tæt samarbejde med både HR, vagtplanlægningsteamet samt sparring med en ekstern lønspecialist har løn-konsulenten til opgave at sikre korrekt lønkørsel for ca. 190 medarbejdere i 3 selskaber på Vejlefjord. Der er tale om løn til en række forskellige lønmodtagergrupper.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af følgende:

  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata
  • Ansvarlig for refusionssøgning i forbindelse med sygdom, barsel, kurser, løntilskud m.v.
  • Input, kvalitetstjek og månedsafstemning af løndata samt generel opfølgning efter lønkørsel.
  • Udarbejdelse af nøgletal, statistikker og rapporter fra vores IT-systemer, Lessor Workforce og Lessor PM.
  • Administrere sundheds- og pensionsordninger.
  • Servicering af medarbejdere omkring lønsedler.
  • Indgå i arbejdet omkring årsafslutning (afstemninger, dokumentation mv.)
  • Udarbejde interne forretningsgange i relation til lønområdet (procesoptimering)
  • Deltage i projekter i relation til lønområdet (GDPR, evt. udskift af it-systemer)
  • Diverse ad-hoc opgaver indenfor administrationen.

Kompetenceprofil

Blandt dine faglige kvalifikationer lægger vi vægt på:

  • Du har dokumenteret erfaring med at udarbejde løngrundlag, og er vant til at arbejde med forskellige overenskomster og lokale aftaler
  • Du trives med at arbejde selvstændigt, og tager overordnet ansvar for at der udbetales korrekt løn til tiden til alle medarbejdere
  • Du har indgående kendskab til løn- og tidsregistreringssystemer, og det er en fordel med kendskab til Lessor PM og Lessor Workforce
  • Du har erfaring med et tæt og konstruktivt samarbejde med HR

Blandt dine personlige kvalifikationer lægger vi vægt på:

  • Mødestabilitet og høj ansvarsfølelse i forhold til at opgaverne løses med den rette kvalitet til tiden
  • At du er positiv, struktureret og engageret
  • At du er positiv i forhold til forandringer og ser muligheder i stedet for begrænsninger.
  • At du er en holdspiller med godt humør.
  • Du kan planlægge og prioritere din tid i forhold til travlheden omkring lønkørsler
  • Du skal kunne se dig selv i et dynamisk og uformelt miljø, hvor du arbejder struktureret og systematisk med opgaverne

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider og gode muligheder for at tilrettelægge din arbejdstid, løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, feriefridage, rabatordninger og kantineordning. Herudover vil du med dine varierede og udfordrende arbejdsopgaver være med til at præge nutiden og fremtiden i et dynamisk miljø med stor gensidig tillid og fleksibilitet.

Ansøgning og kontakt

ECIT Services (som er en del ECIT-koncernen med mere end 2100 medarbejdere i 9 lande) varetager rekrutteringsprocessen, så send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, da vi løbende indkalder til samtaler. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Henrik Bruun hos ECIT på mobil 92 44 50 54 eller mail: hbr@ecitservices.dk. Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mailadresse.